eCommerce

Το διασυνοριακό eCommerce στην Ευρώπη έφτασε τα 237 δισ. ευρώ

Η online διασυνοριακή αγορά στην Ευρώπη έφτασε σε κύκλο εργασιών τα 237 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Πρόκειται για αύξηση 32% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Το 2022, το ευρωπαϊκό διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο ανερχόταν σε 179 δισεκατομμύρια ευρώ, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να πραγματοποιούν κύκλο εργασιών 105,5 δισ. ευρώ, με ρεκόρ τζίρου. Πέρυσι, πέτυχαν αύξηση 1,4% και έφτασαν τα 107 δισ. ευρώ σε cross-border κύκλο εργασιών.

Tην Παρασκευή 24 Μαΐου ξεκινά η τριήμερη eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2024

Στις 11 το πρωί τής Παρασκευής 24 Μαΐου ανοίγει τις πύλες της στους επαγγελματίες επισκέπτες της, η eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2024, θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, από τις 24 έως και τις 26 Μαΐου, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.

Skroutz: Αύξηση 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές φέτος το Πάσχα

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα (21/4-5/5/2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο 1-16/4/2023).

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού έφτασε τα 63€, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στην τελική ευθεία η διοργάνωση της ECDM Expo SE Europe 2024

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η διοργάνωση της φετινής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe, που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Μαΐου 2024.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αναμένει τις χιλιάδες των επαγγελματιών επισκεπτών και συνέδρων του, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.

Ακόμη 10 ομιλητές ανακοινώθηκαν στα διεθνή συνέδρια της ECDM Expo SE Europe 2024

H οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε δέκα ακόμη ομιλητές που θα συμμετέχουν στα διεθνή, διήμερα συνέδρια της διοργάνωσης, τα οποία θα πραγματοποιηθoύν στις 24 & 25 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.

Νέα ομάδα ομιλητών για τα διεθνή συνέδρια της ECDM Expo SE Europe 2024

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε μία νέα ομάδα ομιλητών, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.

Έρευνα Καταναλωτή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, προχωρά για μία ακόμη χρονιά στην Ετήσια Έρευνα Καταναλωτή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (B2C).

Η έρευνα διεξάγεται από τον Σύνδεσμο σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) και υπό την αιγίδα της eQuality NGO.

SEO survey by Search Magic: 1 στους 2 θεωρούν πως το SEO αυξάνει την επισκεψιμότητα ενός website

Η Search Magic, εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, ανακοινώνει τα αποτελέσματα της 1ης Πανελλαδικής έρευνάς της με τίτλο «Το SEO και η ελληνική αγορά». Με τη συμμετοχή 350 επαγγελματιών από τους κλάδους του e-commerce, της επικοινωνίας και του marketing, η έρευνα αποκάλυψε σημαντικές πτυχές σχετικά με την αντίληψη και τη χρήση του SEO στην ελληνική αγορά.

H έρευνα της Search Magic ακολουθεί την πρόσφατη και δυναμική εμφάνισή της στην ελληνική αγορά. Ως στόχο είχε να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν το SEO οι άνθρωποι που κατέχουν ή διαχειρίζονται ένα website ή ένα e-commerce store. Χορηγός επικοινωνίας της έρευνας, ήταν το Web World News.

Η Asos έχασε το 18% του τζίρου της και 'δείχνει' τη Shein για αυτό

Η Asos υπέστη σημαντική απώλεια στον τζίρο της κατά 18% στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους της. Η βρετανική εταιρεία ειδών μόδας που δραστηριοποιείται αμιγώς online, έχει λάβει δραστικά μέτρα και πιστεύει ότι θα μπορέσει να επιστρέψει στην κερδοφορία κατά την επόμενη χρήση της.

Ο κύκλος εργασιών της Asos, που αποτέλεσε διαδικτυακό φαινόμενο ανάπτυξης σε όλη την Ευρώπη, ήταν 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ το οικονομικό εξάμηνο που έληξε στις αρχές Μαρτίου.

Έρχεται η 2η διοργάνωση των Digital Agencies Awards

Η Verticom ανακοίνωσε τη διεξαγωγή των Digital Agencies Awards 2024, τα οποία που θα απονεμηθούν στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024, στις 26 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Τα συγκεκριμένα βραβεία έχουν ως σκοπό να αναδείξουν τα Digital Agencies και τις επιδόσεις των υπηρεσιών τους στους πελάτες τους.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search