O Όμιλος Epsilon Net, ο καταλύτης του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, μαζί με το skroutz.gr, τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στη χώρα μας, ανακοινώνουν την στρατηγική τους…
Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του TOP 500 Cross-Border Retail Europe, το 26,8% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη είναι διασυνοριακό. Με ένα μηνιαίο κοινό 1,4 δισεκατομμυρίων που είναι πρόθυμο να…
H Amazon λανσάρει τα Fashion Luxury Stores σε 5 χώρες στην Ευρώπη, προσφέροντας αρχικά 8 πολυτελή brands και σχεδιάζοντας να προσθέσει περισσότερα στο μέλλον. Η προσφορά πολυτελών brands μόδας από…
Η Verticom, η διοργανώτρια των eCommerce & Digital Marketing events, με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, ανακοινώνει τη δεύτερη eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH. Η…
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμα του να αναπτύξει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα κάνει το επόμενο βήμα συστήνοντας το νέο μοντέλο λειτουργίας Fulfilled by Skroutz.…
H AfterSalesPro συνεχίζοντας την ανοδική πορεία και εξέλιξή της, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη στρατηγική της συνεργασία με την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες , για την υλοποίηση ενός έργου…
Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει την νέα έρευνα «Sitecore Brand Authenticity Report» 2022, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1.070 καταναλωτών από…
Περιορισμένο είναι το ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επενδύει σε νέες τεχνολογίες με το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τους, να χρηματοδοτούν τις επενδύσεις με ίδια κεφάλαια, αξιοποιώντας σε χαμηλό βαθμό ακόμη…